Serwis

person using MacBook Pro

Umów się na bezpłatną prezentację

Umowa serwisowa zwiększa poziom bezpieczeństwa Twojej firmy, a także zapewnia szybką i skuteczną pomoc w kryzysowej sytuacji. Umowa serwisowa pomiędzy INTELLION, a Twoją firmą wskazuje warunki comiesięcznej współpracy oraz określa ilość wykupionych godzin pomocy. Po otrzymaniu zgłoszenia serwisowego, jest ono numerowane w systemie, opisywane przez konsultanta i przydzielane do odpowiedniego specjalisty, który niezwłocznie kontaktuje się z Klientem (telefonicznie, zdalnie).

W ramach usługi opieki INTELLION zapewniamy dodatkowo:

  • dostęp do bazy wiedzy bezpośrednio u producenta oprogramowania z gwarancją uzyskania pewnej i sprawdzonej informacji,
  • szkolenia z funkcjonalności udostępnianych w nowych wersjach oprogramowania, 
  • możliwość wpływania na kierunki rozwoju systemu – opcja zgłaszania sugestii rozwojowych z informacją zwrotną na temat możliwości i terminu ich realizacji.

Umowa serwisowa

  • specjalista merytoryczny (dostępny na indywidualnej linii komórkowej), posiadający praktyczną wiedzę na temat INTELLION – na bazie wielu lat doświadczeń pracy w kilkudziesięciu projektach wdrożeń,
  • koordynator wszelkich działań na linii INTELLION – Klient związanych z systemem ERP, w szczególności zobowiązań wynikających z zawartej Umowy Opieki Autorskiej, za którym stoi szereg naszych specjalistów,
  • prowadzący lub osobiście koordynujący obsługę zgłoszeń, doradztwo i audyt powdrożeniowy oraz oferujący pomoc i opiekę techniczną,
  • osoba zapewniająca zindywidualizowane doradztwo biznesowe.

Dedykowany konsultant to:

Umów się na bezpłatną prezentację

Oferujemy pakiety pomocy serwisowej, które dostosowane są do potrzeb Klienta. Każdorazowo, umowa serwisowa może określać:

  • ilość godzin (miesięcznie) pomocy zdalnej,
  • ilość godzin szkoleniowych w siedzibie Klienta,
  • prace programistyczne,
  • maksymalny czas reakcji,
  • wizyty w siedzibie Klienta,
  • dodatkowe szkolenia modułowe.
     

Dostosowujemy się do potrzeb rynku i każdorazowo do potrzeb Klienta. Rozliczamy się na podstawie czasu, którzy nasi konsultanci faktycznie poświęcili na rozwiązanie danego problemu.

Pakiet serwisowy

Polityka Prywatności

Regulamin strony internetowej

 +48 604 608 311

 kontakt@eintellion.pl

© 2025 INTELLION | Wszelkie prawa zastrzeżone.