Serwis
Umowa serwisowa zwiększa poziom bezpieczeństwa Twojej firmy, a także zapewnia szybką i skuteczną pomoc w kryzysowej sytuacji. Umowa serwisowa pomiędzy INTELLION, a Twoją firmą wskazuje warunki comiesięcznej współpracy oraz określa ilość wykupionych godzin pomocy. Po otrzymaniu zgłoszenia serwisowego, jest ono numerowane w systemie, opisywane przez konsultanta i przydzielane do odpowiedniego specjalisty, który niezwłocznie kontaktuje się z Klientem (telefonicznie, zdalnie).
W ramach usługi opieki INTELLION zapewniamy dodatkowo:
Umowa serwisowa
Dedykowany konsultant to:
Oferujemy pakiety pomocy serwisowej, które dostosowane są do potrzeb Klienta. Każdorazowo, umowa serwisowa może określać:
Dostosowujemy się do potrzeb rynku i każdorazowo do potrzeb Klienta. Rozliczamy się na podstawie czasu, którzy nasi konsultanci faktycznie poświęcili na rozwiązanie danego problemu.
Pakiet serwisowy
+48 604 608 311
kontakt@eintellion.pl
© 2025 INTELLION | Wszelkie prawa zastrzeżone.